Fashion, Celebrities, Style

"A stílus az egyetlen olyan igazi luxus, amit bárki megengedhet magának, függetlenül attól, hogy mennyi pénze van. Ez olyan dolog, ami velünk született, de tanulható..."
Giorgio Armani

2012. március 22., csütörtök

Sál mánia

Mivel visszavonhatatlanul megérkezett a tavasz épp itt volt az ideje, hogy elővegyem a tavaszi sálakat a szekrényből. Megdöbbenve tapasztaltam, hogy 11 db-ot sikerült felhalmoznom. Tekintve, hogy úgy négy évvel ezelőtt elhatároztam, hogy leszokom a sálvásárlásról (akkoriban kicsit magasabb volt ez a szám) nem elhanyagolható a sálmennyiség. Persze van amelyiket kaptam, vagy lenyúltam Anyutól. :)

Íme itt a kollekcióm: 

Kedvenceim balról a 3. és jobbról az 1.  Utóbbit kaptam :)




Olyan sok szép sálat látok mostanában mindenfelé, hogy az elvonás egyre nehezebb :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése