Fashion, Celebrities, Style

"A stílus az egyetlen olyan igazi luxus, amit bárki megengedhet magának, függetlenül attól, hogy mennyi pénze van. Ez olyan dolog, ami velünk született, de tanulható..."
Giorgio Armani

2012. május 10., csütörtök

New bag - Nyári táska

Nyáron össze-vissza szaladgál az ember, munkából ide-oda megy, remélhetőleg sokszor nyaralni, ha oda nem akkor ki a szabadba, kirándulni, várostnézni, lődörögni és csupa hasonszőrű kellemes dologgal tölti a szabadidejét. Tapasztalataim alapján amekkora táska van nálam azt én telepakolom, lehet, hogy semmi szükségem nem lesz a kontaktlencsés cuccokra, de ha befér miért ne, végül is jól jöhet egy plusz papucs is, nem foglal sok helyet... stb.stb. Míg végül egy hatalmas és nehéz pakkal indulok el, majd ha napközben kialakul valami program kénytelen vagyok a sok cuccot húzni magammal. Ti nem jártatok még így? 
De most felvettem a harcot a nagy táskákkal és beszereztem, egy egészen pici szaladgálós táskát. Állítható pánja van, így vállon is át tudom rakni, ami sétafikálásánál egészen praktikus. A H&M-ben vettem, különösen tetszett benne, hogy van benne egy csipetnyi neon, ami szerintem nagyon feldobja, enélkül kifejezetten uncsi lenne. :) Egyszerű, de nagyszerű. És a trükk: simán belefér egy nagyobb táskába! :D





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése