Fashion, Celebrities, Style

"A stílus az egyetlen olyan igazi luxus, amit bárki megengedhet magának, függetlenül attól, hogy mennyi pénze van. Ez olyan dolog, ami velünk született, de tanulható..."
Giorgio Armani

2012. április 5., csütörtök

Tankini

Azt kell mondjam a tankini két táborra szakítja a népet. Van aki imádja és van aki utálja. Köztes véleménnyel nem nagyon találkoztam. Én személy szerint az imádók táborába tartozom, valószínűleg azért mert elég súlyos jelenség vagyok, és imádom a vizet. Semmi pénzért nem mondanék le nyáron a strandolásról.:)
A tankini kellemes köztes megoldás a fürdőruha és a bikini között. A fürdőruhát nem szeretem, olyan érzésem van benne, mintha kényszerzubbonyban lennék, arról nem beszélve, hogy pisilni is egy rémálom benne. Bikiniben viszont nem mutatok annnyira jól. :) Az utóbbi években felhalmoztam néhány tankinit, több helyről szereztem be őket, de meg kell mondjam eddig az OTTO-tól rendelt darabok bizonyultak a legjobb választásnak - ráadásul tartanak nagy méretet is, ami szívmelengető. Itt megnézhetitek a kínálatot
Személyes kedvencem - és egyben leendő tankinim:

Forrás: www.otto.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése