Fashion, Celebrities, Style

"A stílus az egyetlen olyan igazi luxus, amit bárki megengedhet magának, függetlenül attól, hogy mennyi pénze van. Ez olyan dolog, ami velünk született, de tanulható..."
Giorgio Armani

2012. május 4., péntek

Kívánságlista - Boríték táska

Egy kedves barátnőm esküvőjére vagyok hivatalos június 9-én. Megelőző intézkedésekre van szükség. Ruha ügyben. Először úgy gondoltam varratok egy ruhát virágos anyagból, mivel már tavaly megtaláltam a számomra tökéletes fazonú ruhát, de ma jobbat találtam ki. Mivel a ruha majdnem tökéletes, New Look (turkáltam, természetesen) csak át kellene alakítani, egy kicsit feltupírozni. :) A ruha átalakítás egy másik post témája lesz, előtte - utánna. Lényeg, hogy szükségem lesz az esküvő alkalmából egy nude színű borítéktáskára, mivel a ruha királykék és ezzel a színnel szeretném kombinálni :D 
Jó tanács: egy borítéktáska mindig elegánsabbá teszi a megjelenésed, hip-hopp nagyvilági nőt varázsol belőled. 

Eddig ez a két favorit, mindkettő ASOS.
További tippek? 
























Forrás: www.asos.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése