Fashion, Celebrities, Style

"A stílus az egyetlen olyan igazi luxus, amit bárki megengedhet magának, függetlenül attól, hogy mennyi pénze van. Ez olyan dolog, ami velünk született, de tanulható..."
Giorgio Armani

2012. március 21., szerda

Virágos cipellő

Nővérkémmel cipő vásárlást kívántunk eszközölni. Neki. Katinak és Nekem megközelítőleg azonos a lábméretünk - nem kicsi. Mindketten szeretünk a Deichmannban cipőt vásárolni mivel kb. ez az egyetlen normál áras cipő üzlet, ahol általában vannak nagyobb méretű cipők is - ez esetemben a 41-42-es méretet jelenti - és ár-érték arányban is megfelelőek.
Kb. 5 perc alatt beleszerettünk mindketten ebbe a cukorbogár cipőcskébe:


Forrás: www.deichmann.com

Én próbáltam fel a gyönyörűséget, de amint elhagyta a lábamat az egyik pár Katika lecsapott rá - nem túlzok :) - és szintén örömmel nyugtázta, hogy szupertutin mutat a lábán, és még kényelmes is, ezért haladéktalanul megvásárolja. :) Azért a hétvégén még párszor én is felpróbáltam otthon, és nem férhet hozzá kétség, hogy nekem is szükségem van egy példányra, ezért jól meg is kerestem a Deichmann oldalán és szerencsére máshol megtaláltam, úgyhogy amint lesz két percem elszaladni megveszem :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése